Media

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της ταινίας ”The Legend of Zelda”

Όπως αναφέρει το IGN, η ταινία The Legend of Zelda φαίνεται πως έχει ξεκινήσει γυρίσματα στην Νέα Ζηλανδία. Η Film & Television Industry Alliance (FTIA) άλλαξε την κατάσταση της ταινίας στο site της και αναφέρει πλέον πως το έργο βρίσκεται “σε παραγωγή”. Τα γυρίσματα γίνονται στο Wellington της Νέας Ζηλανδίας και αναμένεται να διαρκέσουν μέχρι τον Απρίλιο.

Θυμίζουμε πως η ταινία είναι μια συνεργασία μεταξύ της Nintendo και της Sony Pictures Entertainment, ο Wes Ball (Kingdom of the Planet of the Apes) βρίσκεται στην καρέκλα του σκηνοθέτη, με τον Derek Connolly (Jurassic World, Safety Not Guaranteed) να υπογράφει το σενάριο. Ο Shigeru Miyamoto φυσικά έχει τον ρόλο του παραγωγού μαζί με τον Avi Arad, ενώ, η Nintendo αναφέρει πως ο “πατέρας” των Zelda έχει ενεργή συμμετοχή στην ανάπτυξη της ταινίας από την πρώτη φάση της σύλληψης και του σχεδιασμού.

Το The Legend of Zelda είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 7 Μαΐου του 2027.

Πηγή: unboxholics.com

Related posts

Σκοτ Σπίγκελ: Πέθανε ο σεναριογράφος του «Evil Dead II»

TEO

Gene Hackman: Νεκρός μαζί με τη γυναίκα του ο Οσκαρικός ηθοποιός των ”The French Connection” και ”Unforgiven”

TEO

BAFTA 2025: Ανακοινώθηκαν οι νικητές – Στην κορυφή τα “Conclave” και “The Brutalist”

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies