Music News

Το κεφάλι της είχε ξυρίσει στην εφηβεία της η Phoebe Bridgers, θέλοντας να μοιάσει στη Sinéad O’Connor

Η Bridgers δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της ότι υπήρξε φανατική θαυμάστρια της εκλιπούσας Ιρλανδής τραγουδίστριας.

Το κεφάλι της φαίνεται πως είχε ξυρίσει στην εφηβεία της η Phoebe Bridgers, θέλοντας να μοιάσει στην «επαναστατική» όπως τη χαρακτήρισε Sinéad O’Connor. Η τραγουδίστρια και πολιτική ακτιβίστρια O’Connor, πέθανε στις 26 Ιουλίου στο σπίτι της στο Λονδίνο σε ηλικία 56 ετών. Μέχρι στιγμής τα αίτια του θανάτου της δεν έχουν γίνει γνωστά.

Μιλώντας στο Rolling Stone, η Bridgers αναφέρθηκε στη νεανική της ηλικία, όταν και ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με τη μουσική, τη ζωή και τις πεποιθήσεις της O’Connor. Η ίδια ανέφερε ότι ήταν ιδιαίτερα στενοχωρημένη για τον θάνατο της θρυλικής τραγουδίστριας.

«Λογικά την άκουσα για πρώτη φορά χάρη στη μαμά μου, η οποία είχε -και έχει ακόμα- το πιο cool μουσικό γούστο», δήλωσε η Bridgers. «Ακόμα και πριν να ακούσω τη μουσική της Sinéad, ήξερα ότι είναι επαναστατική. Ήμουν εμμονική με την ίδια και το video του “Nothing Compares 2 U”. Είχα μάλιστα κουρέψει τα μαλλιά μου πολύ πολύ κοντά στο λύκειο. Σίγουρα τα ξύρισα για εκείνη. Είχα το χειρότερο σχήμα κεφαλιού, οπότε δεν υπήρχαν και πολλοί άνθρωποι για τους οποίους θα το ξύριζα».

Η μουσικός συνέχισε προσθέτοντας: «[…] Η Sinéad πάντα υποστήριζε πράγματα που πίστευε στην πραγματικότητα, όχι πράγματα που της έλεγε κάποιος να πιστέψει, ακόμα κι αν ήταν εντελώς ανατρεπτικά».

Η Bridgers ξεχωρίζει στη συνέχεια το “Black Boys On Mopeds”, ένα πολιτικό τραγούδι που γράφτηκε μετά τον θάνατο του μαύρου Βρετανού Colin Roach. Αν και οι στίχοι δεν αναφέρονται ευθέως στον Roach, το τραγούδι αναφέρεται στην αστυνομική βαρβαρότητα και η O’Connor αφιέρωσε το άλμπουμ της Do Not Want What Haven’Got στην οικογένειά του. Το κομμάτι, το οποίο ανοίγει με έναν στίχο για την τότε πρωθυπουργό, Margaret Thatcher, έχει διασκευαστεί στο παρελθόν από τη Bridgers.

«Πρόκειται για μια τόσο απλή ηχογράφηση», δήλωσε η Bridgers για την αρχική εκδοχή του. «Το θέμα με τη διασκευή [της O’Connor] είναι ότι κάνει τα πιο δύσκολα πράγματα στο τραγούδι να ακούγονται τόσο εύκολα. Έπρεπε να εξασκηθώ τόσο πολύ στο “Black Boys On Mopeds”, για να κυκλοφορήσω τελικά μια εκδοχή του για ηλίθιους. Το φωνητικό της στυλ δεν μοιάζει με τίποτα άλλο».

Η Bridgers δήλωσε στη συνέχεια στο Rolling Stone: «Είτε πρόκειται για την πείνα, είτε για την Καθολική Εκκλησία, είτε για τη Margaret Thatcher, η ιστορία είναι με το μέρος της με έναν τρόπο που δεν ήταν εκείνη την εποχή. Ο κόσμος και τα μέσα ενημέρωσης δεν ήταν καλοί μαζί της».

Η τραγουδίστρια ανέφερε στο τέλος ότι η O’Connor ήταν «εξοστρακισμένη από τόσα πολλά πράγματα», προσθέτοντας: «Είναι μια τόσο θλιβερή και σπαρακτική ιστορία. […] Έκανε μια τεράστια θυσία για τις γυναίκες και για τους μουσικούς και για τους ανθρώπους που πιστεύουν σε διάφορα πράγματα. Δεν ανταμείφθηκε για αυτό».

Πηγή: avopolis.gr

Related posts

«Η Μετανάστις» Αλκίνοος Ιωαννίδης, Ανδρέας Κατσιγιάννης – Εστουδιαντίνα Ν. Ιωνίας

TEO

Νέο τραγούδι από τους Everything But The Girl μετά από 24 χρόνια

TEO

Lemmy των Motörhead: Η τεφροδόχος του μόνιμα σε στριπτιτζάδικο του Λονδίνου

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies