Νέα στοιχεία από τη Microsoft
Τον Απρίλιο μάθαμε για τις δηλώσεις της Microsoft πως τα Xbox Series X|S έχουν κερδίσει μερίδιο αγοράς το τελευταίο εξάμηνο στην Αμερική, πουλώντας καλύτερα από το αντίπαλο δέος, το PS5 της Sony. Εν τέλει, φαίνεται πως η εξαιρετική πορεία των κονσολών νέας γενιάς της εταιρίας συνεχίστηκε.
Περνώντας σε λεπτομέρειες, η Microsoft ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πιο πρόσφατο τρίμηνο και το οικονομικό έτος γενικότερα, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου. Η χρονιά αυτή, λοιπόν, ήταν η πιο κερδοφόρα στην ιστορία του Xbox, με συνολικά κέρδη που άγγιξαν τα 16.22 δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα, αν βγάλουμε από την εξίσωση το Switch και εξετάσουμε μόνο τα συστήματα νέας γενιάς, οι κονσόλες της Microsoft είναι εδώ και εννέα μήνες οι εμπορικότερες στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, με την κατάσταση του stock να ευνοεί ιδιαίτερα το Xbox Series S.
Με αφορμή την εξαιρετική πορεία της Xbox πλατφόρμας, ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, δήλωσε:
Μέχρι σήμερα έχουμε πουλήσει περισσότερες κονσόλες (από την ημέρα της κυκλοφορίας τους μέχρι το αντίστοιχο χρονικό διάστημα) από οποιαδήποτε προηγούμενη γενιά του Xbox και είμαστε οι ηγέτες της αγοράς στη Βόρεια Αμερική για τρία συνεχόμενα τρίμηνα μεταξύ των κονσολών νέας γενιάς.
Ταυτόχρονα, με το Xbox Cloud Gaming, φέρνουμε τα παιχνίδια σε νέα end points. Έτσι, οι παίκτες μπορούν πλέον να κάνουν streaming και σε Smart TVs της Samsung.
Παράλληλα, συνεργαστήκαμε και με την Epic Games για να καταστήσουμε το Fortnite διαθέσιμο δωρεάν μέσω των προγραμμάτων περιήγησης. Πάνω από τέσσερα εκατομμύρια άνθρωποι έχουν κάνει streaming το παιχνίδι μέχρι σήμερα, εκ των οποίων πάνω από ένα εκατομμύριο είναι νέοι στο οικοσύστημά μας.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί πως παρόλο που το Xbox κατάφερε ένα λαμπρό έτος συνολικά, το τελευταίο τρίμηνο ήταν κάπως πεσμένο, με 11% μείωση στις πωλήσεις hardware και 6% μείωση στις πωλήσεις παιχνιδιών και άλλου περιεχομένου. Η πτώση αυτή οφείλεται στο μειωμένο engagement τον Απρίλιο, το Μάιο και τον Ιούνιο, με κατά συνέπεια μειωμένο monetization στα third-party και first-party παιχνίδια. Την κατάσταση αντιστάθμισε το Xbox Game Pass, η συνδρομητική βάση του οποίου συνέχισε να μεγαλώνει.
Πηγή: unboxholics.com