Τεχνολογία

Sony: Νέα ζημιά 565 εκατομμυρίων δολαρίων για την Bungie

Η Sony ανακοίνωσε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2025, στα οποία αποτυπώνεται μια σημαντική υποτίμηση της αξίας της Bungie. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία κατέγραψε επιπλέον ζημία ύψους 565 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία προστίθεται στα 204 εκατομμύρια που είχαν διαγραφεί τον περασμένο Νοέμβριο.

Συνολικά η αξία του στούντιο μειώθηκε κατά 769 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε έναν χρόνο, ποσό που αντιστοιχεί σε απώλεια άνω του 20% της αρχικής επένδυσης των 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2022.

Το ενδιαφέρον φαίνεται να στρέφεται πλέον και στο Marathon, το οποίο από την κυκλοφορία του τον Μάρτιο δυσκολεύεται να διατηρήσει το κοινό του, παρά την ύπαρξη ενός μικρού αλλά πιστού πυρήνα παικτών που εκτιμά το ιδιαίτερο στιλ και την αισθητική του.

Πηγή: unboxholics.com

Related posts

Ο CEO της Take Two λέει πως ο Elon Musk κινδυνεύει περισσότερο από την AI παρά οι καλλιτέχνες

TEO

Hackers βανδάλισαν τα κανάλια των Eminem, Taylor Swift και Justin Bieber στο YouTube

TEO

Η OnePlus ανακοίνωσε νέο smartwatch και καινούργια ακουστικά

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies