Η PlayStation προχωρά σε έναν ακόμα γύρο απολύσεων, με την τελευταία κίνηση να επηρεάζει όχι την ομάδα ανάπτυξης παιχνιδιών, αλλά την ομάδα ανάπτυξης λογισμικού.
Την είδηση έκανε γνωστή ο Senior Design Technologist, Oscar Diaz, ο οποίος εργαζόταν στην PlayStation από το 2020. Σε ανάρτησή του στο Mastodon, ανέφερε ότι η πλειοψηφία της ομάδας του απολύθηκε. Σχολίασε πως το να δουλεύει πάνω σε πλατφόρμες όπως το PS5, το PS Portal, το PSVR2 και το PlayStation App, ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Παράλληλα, έστειλε ανοιχτή πρόσκληση για νέες επαγγελματικές ευκαιρίες, τονίζοντας την εμπειρία του στο UI κονσολών.
Οι απολύσεις αυτές είναι η συνέχεια μιας σειράς περικοπών που έχουν χτυπήσει το gaming division της Sony. Πρόσφατα, εργαζόμενοι της Sony Bend απολύθηκαν μετά την ακύρωση του live-service project της εταιρείας, το οποίο σταμάτησε την ανάπτυξή του παράλληλα με ένα God of War live-service game από την Bluepoint. Επιπλέον, η PlayStation έχει κλείσει στούντιο όπως η Firewalk και η Neon Koi.
Στις αρχές του 2024, η Sony απέλυσε το 8% του συνολικού προσωπικού της, επηρεάζοντας μεγάλες ομάδες όπως η Guerrilla Games, η Naughty Dog και η Insomniac. Τον Ιούλιο του 2024, η Bungie απέλυσε 220 εργαζομένους.
Δυστυχώς, το PlayStation δεν είναι η μόνη εταιρεία που αντιμετωπίζει κρίση. Η Reflector Entertainment συρρικνώθηκε μετά την αποτυχία του Unknown 9: Awakening, η Phoenix Labs απέλυσε σχεδόν όλο το προσωπικό της, η BioWare πλέον λειτουργεί με λιγότερους από 100 εργαζόμενους μετά την πορεία που είχε το Dragon Age: The Veilguard, ενώ η Ubisoft έκανε 185 απολύσεις, κλείνοντας το στούντιο Leamington.
Πηγή: unboxholics.com