Music News

Οι Tame Impala ανακοίνωσαν την άφιξη του “Deadbeat”

Λίγες ημέρες μετά την δημοσίευση του καινούριου single “Loser”, οι Tame Impala ανακοίνωσαν και επίσημα την άφιξη του νέου τους άλμπουμ.

Το indie σχήμα του Kevin Parker θα κυκλοφορήσει το “Deadbeat” στις 17 Οκτωβρίου μέσω της Columbia, και παρακάτω μπορείτε να δείτε το εξώφυλλο του άλμπουμ.

Το άλμπουμ θα διαδεχθεί το “The Slow Rush”, ένα από τα καλύτερα άλμπουμ του 2020.

Τα “Loser” και “End Of Summer” θα περιέχονται στο πολυαναμενόμενο άλμπουμ.

Πηγή: rocking.gr

Related posts

Ο Μπίλι Τζόελ ακύρωσε την τελευταία για το 2022 συναυλία του για λόγους υγείας

TEO

Ο Τζίμι Πέιτζ των Led Zeppelin αντιμετωπίζει νέα αγωγή για το ”Dazed and Confused”

TEO

O Devin Townsend παρουσιάζει το “Home At Night”

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies