Εταιρία αναλύσεων δημοσίευσε νέα στοιχεία για τις πωλήσεις hardware τον Μάιο του 2026 στην Αμερική και όπως καταλαβαίνουμε, ήταν ένας «καταστροφικός» μήνας για τα PlayStation 5 και Xbox Series X|S.
Πιο συγκεκριμένα, ο Mat Piscatella της Circana έγραψε ότι οι αυξήσεις τιμών στις PlayStation 5 κονσόλες που έγιναν μέσα στον Απρίλιο, επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις τον περασμένο Μάιο. Οι γενικές δαπάνες για το PS5 μειώθηκαν κατά 43% σε σχέση με τον Μάιο του 2025, ενώ οι πωλήσεις σε τεμάχια (units) έπεσαν κατά 58%.
Όσον αφορά το Xbox, οι συνολικές δαπάνες για αγορές hardware, δηλαδή για Xbox Series X|S κονσόλες αυξήθηκαν κατά 7% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, όμως οι πωλήσεις σε units μειώθηκαν κατά 12%. Αυτό το γεγονός οφείλεται στο ότι οι Xbox κονσόλες κόστιζαν περισσότερα χρήματα τον Μάιο του 2026, σε αντίθεση με τον Μάιο του 2025. Να σας θυμίσουμε ότι η Microsoft αύξησε τις τιμές τον περασμένο Οκτώβριο στις Η.Π.Α.
Ο Mat Piscatella σημείωσε ότι οι πωλήσεις του hardware του PlayStation 5 έπεσαν στο χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί ποτέ για τον μήνα Μάιο, από τον Μάιο του 2000 και το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το Xbox. Τόσο το Xbox όσο και το PlayStation έκαναν τον χειρότερό τους Μάιο σε πωλήσεις εδώ και 25 χρόνια.



Ο αναλυτής πρόσθεσε επίσης ότι ένας νέος καταναλωτής που θέλει να μπει στο οικοσύστημα των κονσολών, θα πρέπει πλέον να πληρώσει περισσότερα χρήματα, με την μέση τιμή μιας κονσόλας να ανέρχεται πλέον στα 502 δολάρια για την αγορά των Η.Π.Α. σημειώνοντας αύξηση κατά 14% σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά που ήταν περίπου στα 440 δολάρια.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι η Microsoft σκοπεύει να ανεβάσει κι άλλο τις τιμές των Xbox Series X|S μέσα στον Αύγουστο, σε όλο τον κόσμο. Το Nintendo Switch 2 ήταν η νούμερο 1 κονσόλα σε πωλήσεις για τον Μάιο στην Αμερική.
Πηγή: unboxholics.com
