O σκηνοθέτης του Oppenheimer εξηγεί τις σκέψεις του γύρω από το είδος των βιογραφικών ταινιών.
Το Oppenheimer κατάφερε στο πέρας της κινηματογραφικής του πορείας να γίνει η πιο επιτυχημένη βιογραφική ταινία όλων των εποχών, ξεπερνώντας το ρεκόρ του Bohemian Rhapsody, με εισπράξεις $945 εκατομμυρίων παγκοσμίως.
Για τον Christopher Nolan, όμως, που σκηνοθέτησε τη βιογραφική ταινία του Ρόμπερτ Όπενχάιμερ, δημιουργού της ατομικής βόμβας, δεν τη σχεδίασε ποτέ με αυτό το είδος κατά νου. Ποτέ δεν ήταν μια βιογραφική ταινία για τον σκηνοθέτη των “Inception” και “Interstellar” γιατί πολύ απλά ο εγκέφαλός του δεν λειτουργεί έτσι.
Στο πλαίσιο ενός event του City University στη Νέα Υόρκη, ο Νόλαν απέρριψε εντελώς τη σημασία και το concept του όρου “βιογραφική ταινία” εξηγώντας: “Υπάρχει μια τάση στη βιογραφία μετά τον Φρόιντ να αποδίδεις τα χαρακτηριστικά του ατόμου με το οποίο έχεις να κάνεις στη γενετική του από τους γονείς του. Είναι μια πολύ περιορισμένη άποψη ενός ατόμου. Αν γράφεις ένα βιβλίο 500 ή 1.000 σελίδων, υπάρχει τρόπος να το ισορροπήσεις με την ατομικότητα και τις εμπειρίες του. Όταν το συμπιέζεις και το απογυμνώνεις στην απολύτως απαραίτητη απλότητα ενός σεναρίου, τότε είναι εξαιρετικά περιοριστικό”.