Music News

Νέο άλμπουμ ανακοίνωσαν οι Creeper

Οι Creeper ανακοίνωσαν τη δισκογραφική τους επιστροφή.

Το διάσημο gothic rock σχήμα θα κυκλοφορήσει το διάδοχο του άκρως επιτυχημένου προ διετίας “Sanguivore”, ονόματι “Sanguivore II: Mistress Of Death”, τον ερχόμενο Οκτώβριο, την εποχή του Halloween, μέσω της Spinefarm Records.

Επιπρόσθετα, οι Άγγλοι την προσεχή Παρασκευή, κατά πάσα πιθανότητα θα δώσουν στη δημοσιότητα το πρώτο single μέσα από το νέο άλμπουμ, καθώς και περισσότερες πληροφορίες.

Πηγή: rocking.gr

Related posts

Madonna & Sabrina Carpenter κυκλοφορούν το ντουέτο τους μετά το Coachella

TEO

Κυκλοφόρησε ένα ολοκαίνουριο trailer για το ντοκιμαντέρ των Cypress Hill

TEO

Δείτε το ισοπεδωτικό νέο video των Half Gramme of Soma

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies