Music News

Mουσικοί που φυλακίστηκαν επειδή τραγούδησαν κατά του Κρεμλίνου, εγκατέλειψαν τη Ρωσία

Δύο νεαροί μουσικοί του δρόμου, φυλακίστηκαν για πάνω από ένα μήνα στη Ρωσία, επειδή ερμήνευσαν τραγούδια κατά του Κρεμλίνου.

Οι μουσικοί,εγκατέλειψαν τη χώρα αφότου αφέθηκαν ελεύθεροι από την κράτηση, σύμφωνα με πληροφορίες των ρωσικών μέσων ενημέρωσης.

Η 18χρονη Ρωσίδα μουσικός του δρόμου Ντιάνα Λογκινόβα, γνωστή με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Ναόκο, και ο 18χρονος κιθαρίστας Αλεξάντρ Ορλόφ τέθηκαν υπό κράτηση στις 15 Οκτωβρίου στην κεντρική Αγία Πετρούπολη, όταν έγινε viral στα ρωσικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης το δημοφιλές τραγούδι “Swan Lake Cooperative” του εξόριστου Ρώσου ράπερ και δριμύ επικριτή του Κρεμλίνου Noize MC, το οποίο ερμήνευσαν μαζί με το συγκρότημά τους, το Stoptime.

w24-13283030983383.jpg

Ο ντράμερ του συγκροτήματος, ο Βλάντισλαβ Λεοντίεφ, επίσης συνελήφθη. Επικαλούμενη πηγές, η εφημερίδα της Αγίας Πετρούπολης Fontanka έγραψε ότι η Λογκινόβα εγκατέλειψε τη Ρωσία την Κυριακή, όταν αφέθηκε ελεύθερη από την κράτηση. Άλλη πηγή είπε στην εφημερίδα Kommersant ότι τόσο η Λογκινόβα όσο και ο Ορλόφ βρίσκονται εκτός χώρας. Ωστόσο καμία από τις δύο εφημερίδες δεν ανέφερε που βρίσκονται.

Πηγή: ogdoo.gr

Related posts

Οι Ride για την 30η επέτειο του Nowhere σε μια special συναυλία στο Gagarin 205

TEO

Clipse: Γράφουν ιστορία ως το πρώτο hip-hop συγκρότημα που εμφανίστηκε στο Βατικανό

TEO

Heavy, Heavy: Οι Young Fathers επέστρεψαν και ακούγονται δυνατά δυνατά

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies