Το 2024 αποδείχθηκε δύσκολη χρονιά για τη βιομηχανία των video games στη Βρετανία, με τα έσοδα να πέφτουν κατά 4.4% και να αγγίζουν τα £4.6 δισεκατομμύρια. Οι πωλήσεις φυσικών παιχνιδιών (retail) ήταν η μεγαλύτερη αιτία αυτής της πτώσης, καθώς έφτασαν μόλις τα £324.4 εκατομμύρια, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή μείωση της τάξεως του 35% σε σχέση με το 2023.
Σύμφωνα με στοιχεία της Entertainment Retailers Association (ERA), που βασίζονται σε δεδομένα των Nielsen/GfK, Omdia και GSD, η ψηφιακή αγορά διατήρησε καλύτερη εικόνα. Τα έσοδα από τις πωλήσεις ψηφιακών παιχνιδιών σε κονσόλες, PCs, κινητά και tablets έφτασαν τα £4.29 δισεκατομμύρια, παρουσιάζοντας όμως πτώση 1% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Οι πωλήσεις ψηφιακών παιχνιδιών για PC μειώθηκαν κατά 5%, ενώ οι πωλήσεις σε κονσόλες έπεσαν κατά 15%. Ωστόσο, το gaming σε κινητά και tablets σημείωσε άνοδο 2.6%, ενώ τα έσοδα από συνδρομές αυξήθηκαν κατά 12%. Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η αγορά video games στη Βρετανία βρίσκεται πίσω από τη βιομηχανία ταινιών και video.
Το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις για το 2024 ήταν το EA Sports FC 25, με 2.9 εκατομμύρια αντίτυπα, εκ των οποίων το 80% πουλήθηκε ψηφιακά. Ο Kim Bayley, επικεφαλής της ERA, δήλωσε:
Μετά την εκρηκτική ανάπτυξη των τελευταίων ετών, δεν προκαλεί έκπληξη που η αγορά επιβραδύνθηκε, όμως παραμένει ένας γίγαντας.
Η αγορά video games μάλλον αναμένεται να ανακάμψει το 2025, με μεγάλες κυκλοφορίες όπως το πολυαναμενόμενο Grand Theft Auto VI και τον διάδοχο του Nintendo Switch.
Πηγή: unboxholics.com