Όπως σας ενημερώσαμε, πριν μερικές ημέρες η AMD αποκάλυψε τη νέα γενιά της FidelityFX Super Resolution τεχνολογίας, η οποία θέλει να κοντράρει το τρομερά επιτυχημένο DLSS της Nvidia. Τώρα, η εταιρία ανακοίνωσε πως πέρα από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, το FSR 2.0 θα έρθει και στις Xbox κονσόλες.
Αναλυτικότερα, μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter, η εταιρία δήλωσε:
”Ανακοινώνουμε επίσης πως το FidelityFX Super Resolution 2.0 θα υποστηρίζεται πλήρως στο Xbox και είναι διαθέσιμο στο Xbox Game Development Kit για να το χρησιμοποιήσουν οι εγγεγραμμένοι developers στα επερχόμενα παιχνίδια τους.”
Σε περίπτωση που χρειάζεστε ένα φρεσκάρισμα, το FSR 2.0 υπόσχεται υψηλότερες αναλύσεις ή υψηλότερο framerate, κάνοντας upscale μια εικόνα που παράγει σε μικρότερη ανάλυση η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού, με έναν ειδικό αλγόριθμο που δεν αλλοιώνει σχεδόν καθόλου (ενώ σε περιπτώσεις βελτιώνει κιόλας) την ποιότητας της απεικόνισης.
Το αξιοσημείωτο είναι πως η τεχνολογία της AMD το καταφέρνει αυτό, χωρίς να κάνει χρήση του ειδικού machine learning hardware που υπάρχει στις RTX κάρτες γραφικών. Αναμενόμενα, αυτό έχει ένα μικρό κόστος και έτσι το FSR 2.0 θα δουλεύει μόνο σε ισχυρότερες κάρτες γραφικών.
Η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα τα προτεινόμενα GPU μοντέλα για να τρέχει ομαλά ένα παιχνίδι με FSR 2.0, ανάλογα με την ανάλυση της οθόνης του χρήστη.
Συνολικά, στο performance mode του, ο αλγόριθμός τρέχει σε λιγότερο από 1.5ms.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακάτω μπορείτε να δείτε την τεχνολογία εν δράσει στο DEATHLOOP, μέσα από το επίσημο βίντεο που δημοσίευσε η εταιρία.
Πηγή: unboxholics.com