Η ARM ανακοίνωσε τη νέα γενιά GPUs της για mobile συσκευές
Ένα από τα πιο διαφημισμένα χαρακτηριστικά των κονσολών νέας γενιάς PS5 και Xbox Series X ήταν χωρίς αμφιβολία το ray-tracing. Πρόκειται για μια ομολογουμένως εντυπωσιακή τεχνολογία γραφικών που υπάρχει εδώ και χρόνια στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, η οποία συνοπτικά παράγει εξαιρετικά ρεαλιστικούς φωτισμούς, αντανακλάσεις και σκιάσεις, υπολογίζοντας την ακριβής πορεία που θα ακολουθούσαν οι μεμονωμένες ακτίνες φωτός σε έναν χώρο. Το αποτέλεσμα είναι τρομερά πιο εντυπωσιακά γραφικά, τα οποία ωστόσο απαιτούν σημαντικά περισσότερη επεξεργαστική ισχύ για να δημιουργηθούν.
Τώρα, φτάσαμε στο επίπεδο που αυτή η εντυπωσιακή τεχνολογία μπορεί να ενσωματωθεί σε μια συσκευή που κρατά κάποιος στην παλάμη του! Ναι, η ARM μόλις ανακοίνωσε τις ολοκαίνουργιες GPUs της για smartphones και η αιχμή του δόρατος του νέου line-up, η Immortalis G715, είναι 300% καλύτερη στο ray-tracing, αφού περιλαμβάνει ειδικό hardware που επιταχύνει τους απαραίτητους υπολογισμούς. Συγχρόνως, το chip είναι και 15% ταχύτερο γενικότερα σε σύγκριση με την προηγούμενη ισχυρότερη Mali GPU της εταιρίας, ενώ υποστηρίζει και άλλη μια προηγμένη τεχνολογία που υπάρχει στις κονσόλες νέας γενιάς, το Variable Rate Shading.
Για την ώρα δεν υπάρχουν benchmarks ούτε αναλυτικές τεχνικές πληροφορίες για την Immortalis G715 που αναμένεται να εξοπλίσει τις μελλοντικές smartphone ναυαρχίδες, αλλά η ARM υποσχέθηκε πως θα αποκαλύψει περισσότερα λίγο πριν την εκπνοή του Αυγούστου. Συγχρόνως, η εταιρία ανακοίνωσε και δύο νέες Mali GPUs για smartphones, ενώ έδωσε στη δημοσιότητα και ένα συγκριτικό βίντεο γραφικών που μας δίνει μια γεύση από τις εμπειρίες που μπορούμε να περιμένουμε στα smartphone του μέλλοντος που θα είναι εξοπλισμένα με την Immortalis GPU.
Πηγή: unboxholics.com