Music News

Επανένωση στη σκηνή των Ρόμπι Γουίλιαμς και Γκάρι Μπάρλοου, για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια

Τα πρώην μέλη των Take That συνόδευσαν τη Lulu στη συναυλία της στο Λονδίνο για να ερμηνεύσουν το «Relight My Fire», ένα τραγούδι που διασκεύασε οι τρεις τους το 1993.

Ο Ρόμπι Γουίλιαμς και ο Γκάρι Μπάρλοου έλαμψαν στο Royal Albert Hall, καθώς επανενώθηκαν στη σκηνή για πρώτη φορά μετά από σχεδόν μια δεκαετία.

Τα πρώην μέλη των Take That συνόδευσαν τη Lulu στη συναυλία της στο Λονδίνο για να ερμηνεύσουν το «Relight My Fire», ένα τραγούδι που διασκεύασε οι τρεις τους το 1993.

Η Lulu συνόδευσε επίσης στη σκηνή τον Boy George και την Αυστραλέζα που συμμετείχε στη Eurovision, Ντέλτα Γκούντρεμ.

Πηγή: ogdoo.gr

Related posts

Οι Friko ανακοίνωσαν το δεύτερο άλμπουμ τους

TEO

Η PJ Harvey στo “I Inside the Old Year Dying” ακούγεται αλλιώς

TEO

Ο Robert Plant αποκαλύπτει γιατί απέρριψε την πρόσκληση του Tony Iommi για την τελευταία συναυλία των Black Sabbath

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies