Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας γενιάς, η απαίτηση συμβατότητας όλων των Xbox παιχνιδιών και με το Xbox Series S έχει δημιουργήσει προκλήσεις για αρκετές ομάδες. Για παράδειγμα, το Baldur’s Gate 3 καθυστέρησε να κυκλοφορήσει στις Xbox κονσόλες, καθώς οι developers δυσκολεύονταν να υλοποιήσουν το split-screen co-op στο Series S, μια λειτουργία που τελικά αφαιρέθηκε από αυτή την έκδοση του παιχνιδιού. Παρόμοια, οι δημιουργοί του Black Myth: Wukong ανέφεραν ότι το Series S αποτελεί λόγο για την ολοκληρωτική απουσία του παιχνιδιού από τις πλατφόρμες της Microsoft.
Παρά τις δυσκολίες αυτές, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά ότι η εταιρεία δεν σκοπεύει να επιτρέψει την κυκλοφορία παιχνιδιών αποκλειστικά για το Xbox Series X, στο πλαίσιο μιας νέας συνέντευξης που παραχώρησε.
Επομένως, οι developers που θέλουν να κυκλοφορήσουν παιχνίδια για το οικοσύστημα του Xbox πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα παιχνίδια τους είναι συμβατά τόσο με το ισχυρό Xbox Series X όσο και με το πιο οικονομικό Xbox Series S. Αυτή η πολιτική παραμένει κεντρική στη στρατηγική της Microsoft, παρά τις ανησυχίες ορισμένων δημιουργών για τους περιορισμούς που μπορεί να επιβάλλει στην ανάπτυξη παιχνιδιών νέας γενιάς.
Ο Spencer υπογράμμισε ότι οι σύγχρονες gaming μηχανές γραφικών επιτρέπουν την κλιμάκωση των παιχνιδιών από ισχυρά PCs με ray-tracing μέχρι σε φορητές συσκευές με περιορισμένη ισχύ. Επισήμανε, λοιπόν, ότι κατά κάποιον τρόπο το Series S είναι πλεονέκτημα για τη Microsoft που θέλει, όπως έχει επιβεβαιώσει, να κυκλοφορήσει και αυτή τη δική της φορητή κονσόλα.
Το υψηλόβαθμο στέλεχος σημείωσε επίσης ότι η συμβατότητα με το Series S ευθυγραμμίζεται με τη γενικότερη φιλοσοφία της Microsoft για προσιτό και ευέλικτο gaming. Ο ίδιος ανέφερε ότι απολαμβάνει να παίζει το Indiana Jones στο Series S, υπογραμμίζοντας ότι η κονσόλα μπορεί να προσφέρει εξαιρετικές gaming εμπειρίες.
Για περισσότερα μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Spencer μέσα από τον player που ακολουθεί:
Πηγή: unboxholics.com