Τεχνολογία

Και τρίτη διακοπή υπηρεσιών της Apple μέσα σε μία εβδομάδα

Η εταιρία λέει πως αντιμετώπισε τα προβλήματα

Η Apple ανακοίνωσε πως έλυσε τα προβλήματα που προκάλεσαν τη διακοπή των iMessage υπηρεσιών της χτες Πέμπτη, καθώς η εταιρία παλεύει με το τρίτο περιστατικό διακοπής μέσα σε μόλις μία εβδομάδα. Η διακοπή του iMessage ξεκίνησε να αναφέρεται από τους χρήστες στο Downdetector λίγο μετά τις 22:30 χτες το βράδυ.

Μέσα στην εβδομάδα οι χρήστες της Apple βίωσαν δύο ακόμα διακοπές υπηρεσιών, ενώ προβλήματα αντιμετώπισαν και οι εργαζόμενοί της, τόσο το προσωπικό που εργάζεται από το σπίτι όσο και οι υπάλληλοι στα καταστήματά της. Η Apple ωστόσο δεν απάντησε στα πολλαπλά αιτήματα σχολιασμού για τους λόγους των πρόσφατων διακοπών.

Πηγή: unboxholics.com

Related posts

iOS 27: Η Apple ανακοίνωσε την ημερομηνία αποκάλυψης του νέου λειτουργικού

TEO

Poco F4: Τιμή, χαρακτηριστικά και χρώματα

TEO

Νέο update για το PlayStation Portal – Δείτε τι νέο φέρνει

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies