Music News

Επιστροφή στο στούντιο για τους Depeche Mode

Στο στούντιο επέστρεψαν οι Depeche Mode – τα εναπομείναντα μέλη τους μετά τον θάνατο του Andy Fletcher στις 26 Μαΐου 2021.

Αυτή είναι η πρώτη δημόσια επιβεβαίωση για τη δημιουργία νέων κομματιών, μετά τον θάνατο του ιδρυτικού μέλους τους.

«Βρίσκουμε σταθερότητα σε αυτά που γνωρίζουμε και αγαπάμε», έγραψαν. «Εστιάζοντας σε αυτό που δίνει νόημα και σκοπό στη ζωή». Δείτε την ανάρτηση.

Το πιο πρόσφατο άλμπουμ των Depeche Mode, Spirit, κυκλοφόρησε το 2017.

Πηγή: avopolis.gr

Related posts

Οι Yīn Yīn ζωντανά στο Arch Club

TEO

Ο Max Romeo έρχεται ξανά στην Ελλάδα

TEO

Η Patti Smith αποχαιρετά τον Tom Verlaine των Television μέσα από ένα συγκινητικό κείμενό της στον New Yorker

TEO

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies